Pamiątka z przedszkola

W czasie, kiedy chodziłam do przedszkola, a konkretnie do pięciolatków pewnego razu z moją grupą wybraliśmy się na wycieczkę😆. Ta wycieczka była do szkółki ogrodniczej na ulicy Pocztowej w Kłomnicach. W szkółce oglądaliśmy jak rosną rośliny ozdobne, a na koniec każdy z nas dostał małego krzaczka. Ja zabrałam swoją roślinkę do domu i posadziłam ją z pomocą rodziców w ogródku. A oto i ona:

Ciekawa jestem czy jeszcze ktoś z mojej grupy przedszkolnej w dalszym ciągu hoduje swoją roślinkę z przedszkola?

Komentarze

  1. Ja jeszcze hoduje mój jałowiec

    OdpowiedzUsuń
  2. W maju posadziłem wyhodowaną przez siebie fasolkę w ogródku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też posadziłem swoją roślinke i pięknie rośnie w ogródku

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie pamiętam że byś my mieli roślinkę z przedszkola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie byłeś w tej samej grupie przedszkolnej co Patrycja, albo w tym dniu nie było Cię na tej wycieczce.

      Usuń
  5. A ja posadziłem w ogródku fasolkę szparagową , którą zjadłem ze smakiem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak moja rośnie z innymi roślinkami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie hoduję rośliny z przedszkola, ale mam w ogrodzie swój krzew - nazywa się Thuja plicata whipcord. Kupiliśmy go na targach ogrodniczych. Moja roślina zmienia kolory w ciągu roku, co sprawia, że każdy się nią zachwyca. Pod tym linkiem możecie zobaczyć mój krzew.
    https://zapodaj.net/250d24524d3e1.jpg.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja hodowałam roślinkę z przedszkola ale jak pojechaliśmy na wakacje to niestety uschła. Ale za to hoduję w ogródku maliny i truskawki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niestety nie byłam w tym dniu w przedszkolu i nie dostałam roślinki. Ale hoduję wiele innych roślin i krzewów w swoim ogrodzie. Wiktoria:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moją małą tuję zasadziłem w moim ogródku

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie pamiętam żadnej rośliny z przedszkola,w tym czasie często chorowałem i trochę zajęć przedszkolnych opuściłem.Kamil F.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie pamiętam tej roślinki z przedszkola, ale przed moim domem rośnie wiele iglaków. Myślę, że jeden z nich może być tą pamiątką, o której pisałaś.;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie mam roślinki z przedszkola. Byłam pewnie wtedy chora, bo często chorowałam, ale mam tuje którą dostałam na akcji "Drzewko za makulaturę". Dał mi ją Pan maleńką w doniczce gdy miałam 3 lata. Teraz jest już dużo większa, rośnie w moim ogrodzie posadzona z pomocą moich rodziców tak jak twoja roślinka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie pamiętam aby ktoś na wycieczce rozdawał krzaczki, ale za to uprawiam z tatą borówki amerykańskie.Mamy 6 takich krzaków i co roku od lipca do końca września zbieramy z nich
    smaczne owoce.

    OdpowiedzUsuń
  15. 12 listopada 2017 Nie byliśmy w tej samej grupie ,albo nie pamiętam takiej wycieczki. W ogrodzie mamy wiele roślin i krzewów ,które lubię : maliny, truskawki i jeżyna bezkolcowa - która ma soczyste duże owoce - choć trochę kwaśne...



    OdpowiedzUsuń
  16. PATRYK KLEKOCIŃSKI12 listopada 2017 19:49

    Ja pomagałem mamie wiosną siać nasionka warzyw w ogródku:fasole zieloną,cukinie,buraki,pietruszkę,szczypiorek,ogórki,słonecznik,dynie.Sadziliśmy sadzonki malutkich warzyw:pora,selera oraz truskawek.Zasadziliśmy też drzewko brzoskwini,które dostaliśmy od sąsiadki.Drzewko rosło zdrowo,dopóki sąsiad przypadkiem nie ściął go kosiarką do trawy.Niestety było po drzewku.Brzoskwini już nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję Wam za wszystkie komentarze i opinie na temat Waszych roślinek :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam jeszcze swoją roślinkę. Urosła już duża, ale trzymam ją w domu, w doniczce na parapecie. Mam też swój ogródek, uprawiam w nim truskawki, różne kwiaty np. moje ulubione tulipany.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja w poprzedniej szkole również sadziłem różne nasionka takie jak: słonecznik, fasolkę i groszek a z cebulek żonkile i tulipany. Filip P.

    OdpowiedzUsuń
  20. W moim ogródku rośnie krzaczek z przedszkola. Posadziłam go z babcią. Niestety nic nie urósł od tamtego czasu. Poniżej podaje link, jeśli chcecie go zobaczyć.
    https://photos.app.goo.gl/BEvYTLW0PQbk2V8A2

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty